poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zmianki . ;3

A więc na pewno zauważyliscie duże zmiany na Msp , są widoczne niemal wszędzie . :)
Na przykład zmienił się wygląd czata . Jeśli chcesz napisać do Vip'a kolor czata jest złoty tak jak tu na obrazku :

















Na obrazku są dwa kółka innego koloru zaznaczyłam je by powiedzieć że :
Fioletowe kółko oznacza zmianę koloru czcionki a czerwone kółko oznacza minki . xd
A czat Nie Vip jest taki sam tylko kolor jest : fioletowo-różowy . c:
Teraz zaproszenia do przyjaciół są w zakładce : Przyjaciele a nie jak dotychczas w zakładce : Do zrobienia .
Oto obrazek :




Dla wyjaśnienia zostało to zakreślone czerwonym kołem . :)
A poza tym można w profilu można dodawać ulubione rzeczy tj.: Film , Look , Art Book , Klub i Film na YT . ;3
Ooo .. Przypomniało mi się jeszcze jest nowa Karta Upominkowa .
Dotyczy ona lata a wg. to jej nazwa mówi to za mnie . : Wakacyjno - Imprezowa . : D
Dobra rozpisałam się troszkę . xdd
Kończe . Pa . ♥

Wasza Nia_Fun . ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz