piątek, 24 sierpnia 2012

Wygladać Jak . ! - Demi Lovato .

To 2 post z serii ' Wygladać Jak . ! ' 
Dzisiaj napisze o Demi Lovato , ale chyba każdy już wie . : D
Taj jak poprzednio zobaczycie 2 stroje i ich odpowiedniki z ubrań na msp . :)
Zaczynajmy . ! 
























Odpowiednik Demi z msp , który stworzyłam jest tak podobny do stroju że aż nie chce mi się wierzyć . A wy jak sądzicie , napiszcie kom. Poniżej dodam ' Torbę na zakupy ' z tym strojem , jest on bardzo tani i składa się z 4 rzeczy , a z resztą sami zobaczcie . : 


















A teraz 2 look , bardziej codzienny ale też na jakiejś wielkiej imprezie . :p 
























Ten zestaw tez jest bardzo podobny ale chyba najbardziej bluza . ;) Spodnie w odpowiedniku powinny być bardziej matowe ale ja dałam błyszczące . Demi miała takie jakieś przyklapnięte włosy więc starałam się to podkreślić . Jako dodatki mamy brązowe buty oraz wisiorek . :) 
Oto ' Torba na zakupy ' z tym strojem : 



















Ten strój ma aż 5 cz. garderoby a kosztuje tylko 300 sc więcej niż poprzedni , więc dość tanio . :) 
Myślę że podobała wam się kontynuacja pierwszego posta ' Wygladać Jak ' . Zachęcam do komentowania . ;3 

Wasza Nia_Fun . :D 

1 komentarz: