piątek, 10 sierpnia 2012

Coś na zbijanie nudy . ;3

Jak już zapewne wiecie weszły nowe zmiany tym razem w grach . : 3
Ale nie o tym chciałam wam dziś napisać .
A więc bardzo , bardzo , bardzo i jeszcze raz bardzo chciałabym wam polecić grę Mall World na fb .
Sama codziennie w nią gram . Trochę się różni od msp więc to coś takiego dla odmiany . : D

Najpierw tworzysz sb postać , w jej garderobie znajdują się 5 bluzek , 4 pary spodni , 4 pary butów nie zabudowanych , 2 pary butów zabudowanych , 4 spódniczki , 4 sukienki oraz 3 sweterki . Oczywiście można też dokupować . W jej posiadaniu znajdują się też dodatki , jeśli dobrze je dobierzesz strój bd super . :) Kolor skóry , włosy , usta i oczy możesz zmieniać bez żadnej opłaty . Ale jeśli chodzi o makijaż to już musisz kupić .
Oto przykładowy strój z rzeczy które się już posiada . :

Ale w tej grze nie chodzi tylko o wygląd postaci chodzi o to że dostajesz twój własny butik . 
Dostajesz 10 monet które są takie jak na msp Diamenty . Oraz kilka tysięcy na ubrania do butiku . 
Mój butik wygląda tak : 

W lewym dolnym rogu są 4 znaczki : 1 to : Twój Butik 2 : Centrum Handlowe - sklepy innych użytkowników . 3 : Katalog - tu są zawarte wszystkie stroje które możesz kupować . A 4 to ' Moja Szafa ' . Jeśli chodzi o katalog to na początku masz odblokowane 3 pierwsze stroje . Ale są 2 zakładki : Premium i Regular . Ja wybieram zawsze Regular ponieważ Premium jest za drogie . Możesz odblokowywać nowe stroje z kolejnych stron za opłatą każdy kolejny strój to 100 Mall Dolarów więcej . xdd
Nie chce was już zanudzać takim długim tekstem wiec kończę . ;3 
Myślę że zachęciłam was do zagrania w tę grę i dość logicznie wyjaśniłam o co w niej chodzi . :) 

Dzięki za przeczytanie  Wasza Nia_Fun . ;3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz