piątek, 3 sierpnia 2012

Diamond . ;3

A więc to pierwszy post z serii w której będziemy pokazywać look's jak ładnie się ubierać . : 3
To coś podobnego do serii postów które prowadzi Diva_Forever na blogu starrr_003 i pollioli . 
Cały komplet przemawia do mnie swoją prostotą i swoim charakterem . Gdy tworzyłam ten strój myślałam 
o przyjemnych rzeczach więc myślę że wam się spodoba . Kolory które wybrałam są dość żywe i starałam się przemyśleć ich dobór . c : 






Dobry wygląd musi kosztować . Prawda . ? Ten strój wg. mnie nie klasyfikuje się do najdroższych ale i nie do najtańszych . Jest taki pośredni . : D 








1 opcja to odcień pomarańczu . W każdym stroju są uszka dopasowane do koloru . W drugiej opcji jest niebieski , bardzo podoba mi się ten odcień . Ostatnia 3 opcja jest koloru  ' morskiego ' , wprost uwielbiam ten kolor . 


Dzięki za przeczytanie tej dość długiej notki . ;3 
Look możecie znaleźć u mnie . Look nosi nazwę ' Diamond . ;3 ' 

Wasze Nia i Mili . ♥


2 komentarze: