sobota, 8 września 2012

Love . ♥.♥


Szemka . xdd
Fajnie że podobają się wam posty z serii ' Wyglądać Jak . ' ale ten post niestety ale nie jest z tej serii . 
Jedna ze stałych czytelniczek naszego bloga poprosiła mnie bym zrobiła look podobny do Outfit'u Divy na blogu starr_03 . Ja oczywiście się zgodziłam bo jak tu nie słuchać tak wspaniałego pomysłu . 
Jeśli pamiętacie zrobiłam już taki post o nazwie ' Diamond . ;3 ' .
Myślę ze spodoba wam się mój nowy projekt . Dziewczyna która podsunęła mi ten pomysł była nie vip więc ja skompletowałam strój nie Vip właśnie dla niej .
Niestety ja jeszcze nie kupiłam tego stroju więc nie bd obrazków z animkami . ;3
Dobra nie bd was już zanudzać pisaniem przejdę do Look'u . ;3




Klasyczne połączenie czarnego i białego jest w tym stroju bardzo ciekawe , gdyż na pewno kojarzy się nam się to z Rozpoczęciem Roku , które było całkiem niedawno . Gogle na głowie i sportowe buty w połączeniu z luźną bluzką i szortami to według mnie bardzo interesujący duet . Dłuższe włosy opadające poniżej linii pasa , idealnie podkreślają zwariowany charakter stroju . 2650 sc , czy wystarczy tyle by wyglądać oryginalnie , ja sądzę że tak . Jeśli ktoś posiada już pogrubienie oczu to od razu cena schodzi do 2150 sc. A jeśli tak jak ja posiadacie już te włosy to ujmujemy kolejne 500 sc z ceny . ;3 Ten strój wygląda idealnie nie tylko w podstawowych kolorach , urozmaiciłam ten post jeszcze tymi lokami w 3 innych trochę bardziej kolorowych odcieniach . ; > Zobaczcie :



Połączenie jaskrawej zieleni i sorbetowego różu nadało temu strojowi oryginalny i zabawny charakter . W tym stroju i kolorach bd nadal czuć już bardzo słabą woń wakacji .




Ciepły pomarańcz i mocny odcień błękitu , idealne połączenie po którym mam ochotę na pomarańczę . xdd Bardzo dopracowane dopasowanie kolorów w którym każdy bd wyglądał pięknie .

Pastelowy fiolet i ognista czerwień to gorące połączenie nie każdy zdołał by ubrać tak kontrowersyjny look . Teraźniejsi projektanci ( w realu ) sądzą że te dwa kolory nie pasują do sb . W tym wypadku stworzyły duet wraz z jasnymi blond włoskami . < :













Myślę że nie zanudziłam was moim pisaniem . : p
Na koniec chce bardzo podziękować Basi dzięki której powstał ten post . Jeszcze raz gorące dziękuję . ;3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz