wtorek, 11 września 2012

Z nudów . :D

Więc dziś popołudniu właściwie to 15 min. temu nudziłam się i włączyłam sb program do obrabiania zdj. który już zapewne każdy z was z na a mianowicie ' Photo Scape ' . Jak już wspomniałam w tytule nudziłam się na max-a , klikałam co popadnie aż kliknęłam zakładkę " Strona " w górnym pasku . O tutaj :

Okazało się to być bardzo fajnym i nawet przydatnym .. ym , yh no jakby to powiedzieć programem . ? ; )
W tym poście pokaże jak używać tego oto sprzętu . : D Ale najpierw pokaże co można w tym robić bo chyba nie do końca wiecie . ; p
Można tworzyć tego typu kolaże :


 Bardzo fajne , co nie . ? 
Na 1 screenie jest pokazane jak wejść na ten ' przerabiacz ' . A teraz pokaże wam krok po kroku zrobić taki fajny obrazek . ; d 

Krokiem 1 bd zrobienie kilku ( minimalnie 3 ) screenów bądź zdj. . Dobrze , kiedy już wybierzemy zdj. lub zrobimy i zapiszemy nasze obrazki , wybieramy odpowiedni Wycinek z kolumny po prawej stronie . : ) 


Na początek wybierałam dla was 1 . Po kliknięciu powinno to wyglądać tak : 



Krokiem podajże 3 bd dodanie zdj.! C : Najpierw w rubryce po lewej stronie szukamy naszych obrazków lub zdj. i PRZECIĄGAMY JE NA OBRAZEK . ! Nie klikamy a przeciągamy . ! To było łatwe więc powinno się udać . Ja teraz pokaże wam jak wyszło mi to z 3 przypadkowymi zdj.


Jeśli chcecie dodać jakąś ramkę lub dodać efekt znów wracacie do kolumny z prawej strony : 


Dodałam numerki co po kolei trzeba zrobić . Wybrałam ramkę z serduszkiem ♥ ponieważ pomyślałam jak bardzo was kocham . <3 Dobrze po kliknięciu " Ok " powinno to wyglądać tak : 


W tym przypadku nie wygląda to zbyt dobrze ale nie chciało mi się wszystkiego zmieniać . ;3 Moje lenistwo było tu przeszkodą . xdd 
Chyba wam się udało . ? Liczę na to . : D 
Chyba kończę . ;3 
Zachęcam do komentowania i oddawania swojego głosu w ' Reakcjach ' 

Madzia . : *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz